Selaat SRV:n vanhaa sivustoa,
uudelle sivustolle tästä

SRV Viitoset saneeraa Graniittitaloa

26.01.2004 - 15:00

Helsingin keskustassa, Kampin keskuksen vieressä sijaitsevan Graniittitalon kellarikerros muutetaan liiketiloiksi ja ensimmäisen kerroksen nykyiset liiketilat kunnostetaan. SRV Viitoset ja Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ovat sopineet urakasta, joka valmistuu heinäkuun alussa vuonna 2005.  Ilmarinen on aloittanut myös Graniittitalon toimistokerroksen saneeraussuunnittelun. Tavoitteean on saada uudet tilat markkinoille vuonna 2006.

Graniittitalon Anttila-tavaratalo laajenee samalla osaksi Kampin Keskusta. Tavaratalo yhdistetään liukuportailla Kampin Keskuksen terminaalitasoon eli Mannerheimintien katutasoon. Anttila-tavaratalo toimii koko saneerauksen ajan Graniittitalossa ja jatkaa käyttäjänä uudistetuissa tiloissa. Yhteensä tavaratalon käyttöön tulee 3 700 m2 liiketilaa.

Graniittitalon kellarikerrokseen saneerataan Ruokakeskolle myymälätila. Kellarikerros yhdistetään Kampin keskuksen terminaalitasoon. Tilojen saneeraus valmistuu samanaikaisesti Kampin terminaalitason kanssa kesällä 2005.

Koko urakan laajuus on noin 6 000 brm2. SRV Viitoset toimii hankkeesa projektinjohtourakoitsijana ja Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinenrakennuttajana.

Lisätietoja: Timo Jääskeläinen, SRV Viitoset Oy, puh:  040 571 7561